We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

The Creator (Der Sch​ö​pfer)

by Jochen Blumenthal (Navanitacora das)

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

1.
Dank 02:11
Ich danke dir, oh Schöpfer, Ich danke dir, oh Herr, Ich dank' dir für die Liebe, Ich habe dich so gern. Ich dank' dir für die Schöpfung, Ich dank' dir für das Licht, Ich dank' dir für die Liebe - Und dass es dich gibt.
2.
Dank Adonai 11:59
Ich danke dir, mein Schöpfer, ich danke dir, oh Herr, ich dank' dir für die Liebe, ich habe dich so gern. Ich dank' dir für die Schöpfung, ich dank' dir für das Licht, ich dank' dir für die Liebe - und dass es dich gibt. Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Wir danken dir, oh Schöpfer, wir danken dir, oh Herr, wir danken für die Liebe, wir haben dich so gern. Wir danken für die Schöpfung, wir danken für das Licht, wir danken für die Liebe - und dass es uns gibt. Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Wir danken dir, oh Schöpfer, wir danken dir, oh Herr, wir danken für die Liebe, wir haben dich so gern. Wir danken für die Schöpfung, wir danken für das Licht, wir danken für die Liebe - und dass es dich gibt.
3.
Shiva Shambo 01:03
Shiva shiva shambo Mahadava shambo
4.
Love of the Creator for Mother Earth
5.
Love of the Creator for Mother Earth
6.
Love of the Creator for Mother Earth
7.
Govinda jaya 03:46
Govinda jaya gopala jaya Radharamana hari govinda jaya Hare Krishna Hare Krishna, Krishna Krishna, Hare Hare Hare Rama Hare Rama, Rama Rama, Hare Hare
8.
Hare Krishna Subhala Hare Krishna Madhumangala Krishna Krishna Ujjvala Hare Hare Arjuna Hare Rama Gandharva Hare Rama Vidaghda Rama Rama Kokila Hare Hare Sanandana
9.
Om tuning 03:49
A - U - M Om C - D - E - F - G - A - H - C Om
10.
Om namah shivaya Om namah shivaya Om namah shivaya Om Om Om namah shivaya Om namah shivaya Om Om Om namoh shivaya Om namah shivaya Om namah shivaya Om
11.
Ich danke dir, oh Schöpfer, ich danke dir, oh Herr, ich dank' dir für die Liebe, ich habe dich so gern. Ich dank' dir für die Schöpfung, ich dank' dir für das Licht, ich dank' dir für die Liebe - und dass es dich gibt. Ich danke dir, mein Schöpfer, ich danke dir, mein Herr, ich dank' dir für die Liebe, ich habe dich so gern. Ich dank' dir für die Schöpfung, ich dank' dir für das Licht, ich dank' dir für die Liebe - und dass es mich gibt. Wir danken dir, oh Schöpfer, wir danken dir, oh Herr, wir danken für die Liebe, wir haben dich so gern. Wir danken für die Schöpfung, wir danken für das Licht, wir danken für die Liebe - und dass es uns gibt. Mmh Wir danken dir, oh Schöpfer, wir danken dir, oh Herr, wir danken für die Liebe, wir haben uns so gern. Wir danken für die Schöpfung, wir danken für das Licht, wir danken für die Liebe - und dass es dich gibt. Mmh Wir danken dir, oh Schöpfer, wir danken Adonai, wir danken für die Liebe, wir danken Adonai. Wir danken für die Schöpfung, wir danken für das Licht, wir danken für die Liebe - und dass es dich gibt. Adonai, Adonai, Adonai, Adonai
12.
Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Adonai vasu borragus, Adonai, Adonai Adonai vasu borragus, Adonai, Adonai Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Adonai, Adonai, Adonai, Adonai
13.
Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Adonai vasu borragus, Adonai, Adonai Adonai vasu borragus, Adonai, Adonai Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Adonai, Adonai, Adonai, Adonai Om Om Om Love of the Creator for Mother Earth Love of the Creator for Mother Earth Love of the Creator for Mother Earth Love of the Creator for Mother Earth Mmh Om Om
14.
Om Namo Narayanaya
15.
Om Aum
16.
Resonance 09:36

about

All tracks recorded live and unplugged between Dec 20, 2014 and Jan 6, 2015, Bielefeld (Germany).

Alle Tracks live und unplugged aufgenommen, zwischen dem 20. Dez. 2014 und 06. Jan. 2015, Bielefeld.

These recordings are unedited sketches. Feel free to use them if some bits of it resonate with you. If you would like to support me in producing better versions of these chants please do not hesitate to contact me.

Diese Aufnahmen sind unbearbeitete Skizzen. Sie können gerne weiterverwendet werden. Wer mich dabei unterstützen möchte, bessere Versionen dieser Chants zu produzieren, der ist herzlich willkommen.

credits

released December 27, 2014

license

tags

about

Jochen Blumenthal (Navanitacora das) Bochum, Germany

Jochen is a devotional guitarist who picked up mantra and bhajan chanting while living a monastery life for several years. In 2012 he began translating the channeled Ra-Material, the "Law of One", into German which has highly influenced his understanding and practice of spiritual sound vibration as well. Navanitacora, Jochen's spiritual name, offers his live recorded works deliberately unedited. ... more

contact / help

Contact Jochen Blumenthal (Navanitacora das)

Streaming and
Download help

Report this album or account

If you like Jochen Blumenthal (Navanitacora das), you may also like: